Monday, August 3, 2009

cantik rambut bang,pinjam boleh?.

firstly,apa perasaan korang bila jalan kat pavi,then ada satu group mat rempit datang kat korang.pastu cakap:
mat rempit A :"hai awak,nak no fon boleh?".

mat rempit B :"pale kau,kau ngorat budak lagi tu pahal?."

mat rempit A :"ekeleyh,aku ingat pompan tadi.haha.pinjam rambut bang,tengok bleyh blah tak bleyh blah.haha".

apa perasaan korang?.

kalau aku?.aku dah potong rambut aku kat situ gak dude.haha.
tapi cerita ni bukan terjadi kat aku.sebab rambut aku memang pendek.

aku pelik juga tengok budak laki rambut panjang siap rebonding lagi bai.haha.tak macam pompan plak lau tengok dari belakang.aku bukan anti budak rambut panjang.
tapi lau dah rebonding macam bapok aku pun menyampah tengok.haha.

papehal pun.KECANTIKAN HAK MILIK SETIAP INSAN

No comments:

Post a Comment