Tuesday, February 23, 2010

allysya chan+GAMEBOY.




sehari dua ini,hati aku gudah gulana.
dengan tunang yang sakit dan aku yang jauh dari dia.
aku rase nak balik terus bila dengar dia sedang sakit.
apakan daya,aku tak mampu nak buat begitu.
aku nak sangat ada disisi dia saat ini.
menjaga dia.
suapkan dia.
tidurkan dia.
setiap malam dia hubungi aku.
dengan suara yang hampir buat aku menangis.
apa yang mampu aku katakan pada dia,"sabar ye syg,lagi dua hari hubby balik".
tapi dalam hati,aku nak sangat balik sekarang.
tolong lah minggu ini berlalu dengan cepat.
aku memohon.










hari lahir aku tidak lama lagi.
sekarang aku tengah gila main pokemon red kat phone aku.
yeah,aku dah habis main dah pun.haha.
aku teringat balik kat gameboy aku yang jatuh dalam lubang jamban 8 tahun dulu.
aku nak balik gameboy itu.
aku nak main game pokemon.
main game zelda.
game mario.
arghhhh!.
syg,hari jadi i nanti i nak gameboy boleh tak?.
i nak yang skrin dia hitam putih tu.
baru lah old skool.haha.
bleh kan syg?.

No comments:

Post a Comment