Wednesday, February 3, 2010

new posting babe.

hampir sebulan juga lah aku tak update blog.
bukan ape,aku just terlampau sibuk.
dengan assignment yang tak akan habis.
masalah duit tak cukup.
pfft,tension!.

ini ada story sikit tentang apa yang aku belajar kat KPTM bangi ini.

1.untuk survive kat kolej ini,kau mesti salah sorang anak orang kaya.baru orang yang bertittle MEMBER BAIK datang kat kau.

2.untuk mendapatkan gf pula,pastikan dompet kau penuh dengan ringgit malaysia.ada transport sendiri(jalan kaki tak dilayan),walaupun motor atau kereta korang tu sebenarnya still banyak hutang lagi.

3.pegawai KPTM ini peel dia memang macam lan**u.so,kuat kan iman,tetap kan hati.tapi kalau tak boleh sabar,breakdown saje kepala dia.haha.

4.berlagak bagus,pandai maki,bajet semua benda korang ada dan kasanova akan membuat korang dipandang gah di mata kawan-kawan.


that all yang aku dapat masa belajar kat KPTM(aku pun baru masuk sebulan je kat sini.haha).

No comments:

Post a Comment